مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 20:562018-06-20سياسي

مطمئنم با تدابیر رهبری با سرافرازی از چالش ها عبور خواهیم کرد


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری گزارشی از عملکرد مجلس دهم در بخش های مختلف تقنینی و نظارتی ارایه کرد.

- - قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور- قانون حمایت از حقوق معلولان- قانون مبارزه با قاچاق از کمیسیون به صحن مجلس ارائه شده و در حال بررسی آن هستیم- قانون صندوق های مکانیزه فروش، قانون ارزش افزوده، قانون تجارت و قانون سازمان مبارزه با فساد اقتصادی که قوانین مهمی هستند در کمیسیون ها مورد بررسی قرار گرفته و به زودی در مجلس مطرح می گردد.

2- در زمینه تنقیح قوانین که حضرتعالی در ملاقات های قبلی تذکر فرمودید، در معاونت قوانین پیگیری و قانون تنقیح قوانین مالیاتی کشور در مجلس تصویب و سه طرح تنقیحی در زمینه قوانین محیط زیست، تجارت و صنعت و معدن و انتخابات نیز تدوین و در کمیسیون ها در حال بررسی است تا در مجلس به تصویب برسد.

3- در بعد نظارتی، معاونت نظارت 5 هزار مورد حکم و تکلیف در اجرای قوانین را احصاء نموده و به کمیسیون ها ارسال تا پیگیری لازم جهت اجرای به موقع آن ها توسط دستگاه های اجرایی انجام شود.

در زمینه آیین نامه های قوانین 161 مورد آیین نامه باید در دولت تصویب می شد که 23 مورد آن انجام گرفت و 138 مورد باقی مانده که در 124 مورد، مهلت قانون سپری شده و 54 مورد از آیین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطمئنم با تدابیر رهبری با سرافرازی از چالش ها عبور خواهیم کرد

مطمئنم با تدابیر رهبری با سرافرازی از چالش ها عبور خواهیم کرد