مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 17:002018-06-20سياسي

برای اشتغال، دستگاه های اجرایی و بانک ها با تمام توان پای کار بیایند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اشتغال همه دستگاه های اجرایی و بانک ها همه ظرفیت خود را بکار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی محمد احمدی در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه، دولت با تمام توان برای کارآفرینی، ایجاد فرصت ها و توسعه اشتغال پای کار آمده است، افزود: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان نیز همه ظرفیت ها، منابع و توان خود را در این خصوص بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه، برای اشتغال، حرکت و نهضتی در سطح ملی با بسیج همه امکانات آغاز شده و دولت در این رابطه منابع مختلف و متنوعی در نظر گرفته است، اظهارکرد: دولت طرح ها و بسترهای بسیاری را ایجاد نموده تا موضوع اشتغال را ساماندهی کند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با وجود فراهم شدن همه شرایط و با وجود قوانین و مقررات، دستورالعمل ها و ضوابط اعلام شده و تاکیدات از سوی مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت همه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل موظفند به شکل گسترده و فراگیر درهمه بخش ها و مناطق استان وارد عرصه کار، تولید و اشتغال شوند .

احمدی تصریح کرد: تمام طرح های تولیدی و اشتغالزا در حوزه جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، فناوری اطلاعات، گردشگری در حوزه روستایی، شهرک ها، نواحی صنعتی و نهادهای حمایتی به سرعت مورد بررسی دقیق قرار گرفته و نسبت به توجیه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اشتغال، دستگاه های اجرایی و بانک ها با تمام توان پای کار بیایند

برای اشتغال، دستگاه های اجرایی و بانک ها با تمام توان پای کار بیایند