مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 17:002018-06-20سياسي

ضرورت اطلاع رسانی درباره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری روستایی استان، گفت: در حال حاضر 27 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری استان تحت پوشش این صندوق قرار دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جعفر شاه بندری امروز چهارشنبه در اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با اشاره به این که این صندوق از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار کرد: موضوع مربوط به صندوق و فراگیری بیمه، از سوی دولت پیگیری شده که فرصت مناسبی را برای افرادی که در استان فاقد پوشش بیمه ای هستند، فراهم کرده است.

وی افزود: لازم است اطلاع رسانی بیشتری در خصوص این صندوق انجام شود تا جامعه هدف این صندوق که مدنظر است افزایش یابد.

شاه بندری تصریح کرد: همه جامعه هدفی که فاقد پوشش بیمه ای هستند در صف انتظار نمی مانند بلکه در کوتاهترین زمان ممکن خدمات ارایه می شود.

وی گفت: بار اصلی بر روی دوش کارگزاران بیمه است در صورتی که کارگزار در دفتر منتظر افراد باشد برنامه تعیین شده دولت و صندوق محقق نخواهد شد بنابراین لازم است تلاش ها برای این امر بیش از پیش صورت گیرد.

شاه بندری با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری روستایی استان، تصریح کرد: هم اکنون 27 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری استان تحت پوشش این صندوق قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی درباره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

ضرورت اطلاع رسانی درباره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر