مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:362018-06-20سياسي

دادستان تهران : علت تأخیر پروزاها مشخص شد/ در پرونده ایرانشهر تنها 3 شاکی وجود دارد


در بحث ایرانشهر از تریبون عمومی مسئله ای مطرح شد که باعث دلهره زنان زیادی گردید و پس از این که تحقیق در این باره صورت گرفت مشخص شد که در این پرونده صرفاً 3 نفر شاکی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، سومین نشست دادستانی تهران با مسؤولان رسانه ها روز سه شنبه 29 خرداد ماه با حضور 35 نفر از مدیران رسانه ها  برگزار شد.

وی فلسفه تشکیل جلسات با مدیران رسانه ها را استماع سخنان اصحاب رسانه، بررسی مشکلات و ارائه راهکار عنوان کرد و گفت: رسانه ها می توانند در مواردی که به حقوق عمومی مربوط می شود، به دستگاه قضایی کمک کنند.

دادستان تهران با اشاره به اهمیت موضوع حقوق عامه اظهار داشت: اخیراً خبرگزاری ایرنا گزارشی در مورد حقوق عامه تهیه و چالش هایی را مطرح کرده است که به برخی موارد آن پاسخ داده خواهد شد.

اهمیت احیای حقوق عامه جعفری دولت آبادی در رابطه با چرایی ورود دادستانی تهران به موضوع حقوق عامه و انتظار از رسانه ها در این زمینه، یادآور شد: در اصل 156 قانون اساسی قید شده است که قوه قضاییه وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه را برعهده دارد .

وی با طرح این پرسش که هدف قانون گذار از پیش بینی تکالیفی برای دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه چیست، تصریح کرد: در قوانین کیفری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران : علت تأخیر پروزاها مشخص شد/ در پرونده ایرانشهر تنها 3 شاکی وجود دارد

دادستان تهران : علت تأخیر پروزاها مشخص شد/ در پرونده ایرانشهر تنها 3 شاکی وجود دارد