مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:212018-06-20سياسي

فراخوان مقاله همایش ملی مددکاری اجتماعی و توسعه پایدار برای دانشجویان داده شد


همایش ملی مددکاری اجتماعی و توسعه پایدار از نظریه تا عمل" با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان بهزیستی کشور آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دکتر محمد زاهدی اصل دبیر علمی این همایش ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: نقد و بررسی شصت سال آموزش و بررسی نقاط ضعف و قوت بخش های عملی و اجرایی مددکاری اجتماعی در ایران از اهداف این همایش است.

دبیر علمی این همایش ضرورت انجام تغییر و تحولات و نیز بررسی محدودیت هایی که در حوزه اجرایی مددکاری اجتماعی وجود دارد را از محور های اهداف این همایش برشمرد و اظهار داشت: به همین دلیل متولیان دو نهاد اصلی این حوزه یعنی دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه آموزشی با سابقه بیش از شصت سال آموزش مددکاری و سازمان بهزیستی به عنوان مسئول نهاد اجرایی این امر در تعامل و همکاری این همایش را برگزار می نمایند.

وی افزود: این دو نهاد با همکاری و مشارکت سعی دارند تا بتوانند مشکلات این حوزه را بررسی و راهکار های لازم را برای رفع آن ارائه نمایند.

دکتر زاهدی اصل با اشاره به ابعاد مختلف مورد توجه در این همایش از لحاظ آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی و مدیریت بحران افزود: محور های این همایش به این شرح است: سیاست گذاری اجتماعی و توانمند سازی؛ صنعت، خانواده و زنان؛ سلامت اجتماعی و آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله همایش ملی مددکاری اجتماعی و توسعه پایدار برای دانشجویان داده شد

فراخوان مقاله همایش ملی مددکاری اجتماعی و توسعه پایدار برای دانشجویان داده شد