مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:062018-06-20ورزشي

استادیوم 15 هزار نفری سبزوار تا 2 سال آینده تکمیل می شود


نماینده مردم سبزوار در مجلس از اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی طی امسال برای تکمیل پروژه استادیوم 15 هزارنفری این شهرستان خبر داد.

- حسین مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به برگزاری نشست اخیر با وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعیین تکلیف وضعیت پروژه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار؛ اظهار کرد: این پروژه در یک مجموعه 20 هکتاری قرار دارد که به دلیل بی توجهی مسئولان مربوطه طی چند سال اخیر با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام رها شده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور برگزاری مناقصه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار صادر شد و تا یک ماه آینده پیمانکار تکمیل این پروژه مشخص می شود، افزود: دو هفته پس از شروع پروژه استادیوم 15 هزار نفری سبزوار، وزیر ورزش و جوانان برای بررسی وضعیت پروژه به سبزوار سفر می کند.

وی ادامه داد: طی دو سال آینده مطالبه اصلی مردم و اهالی ورزش سبزوار مبنی بر تکمیل پروژه استادیوم 15 هزار نفری محقق می شود.

مقصودی بیان کرد: طی دو سال اخیر دستورات اداری متعددی از سوی وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان برنامه وبودجه صادر شده، اما به دلیل کمبود اعتبارات به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم 15 هزار نفری سبزوار تا 2 سال آینده تکمیل می شود

استادیوم 15 هزار نفری سبزوار تا 2 سال آینده تکمیل می شود