مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:512018-06-20بين الملل

لندن: دیدن کودکان مهاجران در قفس، عمیقا تاسف برانگیز است


نخست وزیر انگلیس در واکنش به سیاست جدید دولت آمریکا در جدایی کودکان مهاجران از والدینشان و نگهداری آنان درقفس گفت که مشاهده چنین چیزی مایه تاسف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترزا مِی نخست وزیر انگلیس در جلسه پارلمان این کشور درباره سیاست آمریکا برای جداسازی کودکان مهاجران از خانواده هایشان، این اقدام را کاملا اشتباه خواند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ترزا می در جلسه روز چهارشنبه (امروز) پارلمان انگلیس گفت که تصاویر کودکانی که در آمریکا در قفس نگهداری می شوند، عمیقا مایه تاسف است.

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان پارلمان که به اقدام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در جداسازی کودکان و خانواده های مهاجران و نگهداری کودکان در قفس اشاره می کرد، تاکید کرد این اقدام کاملا اشتباه است و چیزی نیست که دولت انگلیس با آن موافق باشد.

وی در واکنش به درخواست دو نماینده که خواستار لغو سفر ترامپ به انگلیس به دلیل این سیاست شدند، پاسخ داد که انگلیس روابط ویژه و طولانی مدتی با آمریکا دارد که این رابطه ادامه خواهد داشت.

  ترزا می همچنین گفت در مواردی که انگلیس با آمریکا موافق نیست، طی دیدار با رییس جمهور آمریکا صحبت هایی صورت خواهد گرفت و ادامه داد، سفر ترامپ به انگلیس انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: دیدن کودکان مهاجران در قفس، عمیقا تاسف برانگیز است

لندن: دیدن کودکان مهاجران در قفس، عمیقا تاسف برانگیز است