مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:502018-06-20سياسي

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تعطیلی و توقف یک مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان پس از شناسایی خبر داد و گفت: این مرکز غیر قانونی به صورت غیر قانونی و توسط یک فرد بدون تایید صلاحیت فعالیت می کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حاجی جعفری افزود: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نمایندگان دفترحقوقی دانشگاه و اماکن از این مرکز دیدار کرده که فروش داروهای گیاهی و دخالت در امور پزشکی از اقدامات غیرقانونی این شخص تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: با دستور مرجع قضایی و هماهنگی دفتر حقوقی و کارشناسان حوزه درمان دانشگاه، این مرکز تعطیل شده و پس از توقیف داروهای گیاهی غیرمجاز، متصدی آن نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

حاجی جعفری گفت: ارائه کلیه خدمات درمانی نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت مراکز درمانی و طب سنتی بدون مجوز و برخلاف مقررات این معاونت را مطلع کرده تا با آنها برخورد قانونی شود.

اهدا اعضا شهروند کاشانی به چند بیمار، زندگی دوباره بخشید رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: موافقت یک خانواده کاشانی برای اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی خود، به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان