مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:502018-06-20ورزشي

جام جهانی موجب جذب سرمایه گذاران خارجی می شود


استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه برپایی مسابقات جام جهانی بر خلق شغل و یا فرصت های شغلی اثرگذار است، گفت: اگر استراتژی مناسبی از سوی ایران برای مسابقات جام جهانی تعیین شود، - حضور تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات می تواند اثرات مثبتی در اقتصاد کشورمان ایجاد کند.

کمیل طیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص تاثیر جام جهانی فوتبال بر اقتصاد، اظهار کرد: برپایی مسابقات جام جهانی فوتبال، موجب پویایی اقتصاد کشورها می شود.

وی با بیان اینکه جام جهانی فوتبال موجب تضمین رشد اقتصاد روسیه می شود، افزود: از سوی دیگر برپایی مسابقات جام جهانی در روسیه موجب ایجاد زیرساخت های بسیاری در بخش های گردشگری، هتلداری، ساخت استادیوم های ورزشی و .

در این کشور شده است و در آینده موجب برد بین المللی روسیه در دنیا خواهد شد.

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با تاکید بر اینکه برپایی مسابقات بین المللی همچون جام جهانی فوتبال موجب ایجاد مشاغل ثابت و نیمه ثابت بسیاری شده است، تصریح کرد: برپایی مسابقات جام جهانی بر خلق شغل و یا فرصت های شغلی اثرگذار است.

وی در خصوص تاثیر برپایی مسابقات جام جهانی فوتبال بر اقتصاد ایران، اظهار کرد: با وجودی که کشور از ابتدای امسال درگیر مشکلات اقتصادی به خصوص در بخش ارز است، اما استقبال ایرانی ها برای تماشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی موجب جذب سرمایه گذاران خارجی می شود

جام جهانی موجب جذب سرمایه گذاران خارجی می شود