مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:102018-06-20دانش

«بسیج اساتید» یک سازمان تصمیم ساز در حل مسائل جامعه باشد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ابزار و شبکه دانشگاه آزاد اسلامی، ابزار و شبکه کوچکی نیست گفت: ما می توانیم به جنگ مسائل و مشکلات روز مردم برویم.

- دکتر فرهاد رهبر در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی: بسیج اساتید یک سازمان تصمیم ساز در حل مسائل جامعه باشد رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ابزار و شبکه دانشگاه آزاد اسلامی، ابزار و شبکه کوچکی نیست گفت: ما می توانیم به جنگ مسائل و مشکلات روز مردم برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که با عنوان استاد بسیجی، تحول انقلابی، دانشگاه تمدن ساز برگزار شد، با بیان اینکه این همایش به مناسبت روز بسیج اساتید و همزمان با سالگرد شهادت مرد بزرگ، بسیجی و مرد خدا شهید چمران برگزار شده است، گفت: بدون شک از این همایش نتایجی استخراج خواهد شد که از آن در دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند خواهیم شد.

شهید چمران مردی بزرگ و سرشار از عشق به اسلام بود وی با بیان اینکه شهید چمران مردی بزرگ و سرشار از عشق به اسلام، انقلاب، غرور ملی و دینی و روحیه خدمت به مردم بود، اظهار داشت: این شهید بزرگ در دل کفر و در کشور آمریکا تحصیل کرد، اما هرگز دلبسته آنجا نشد و توانست روحیه خدمت به مردم را تقویت کرده و مجموعه ای را بنیان گذاشت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بسیج اساتید» یک سازمان تصمیم ساز در حل مسائل جامعه باشد

«بسیج اساتید» یک سازمان تصمیم ساز در حل مسائل جامعه باشد