مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-20سياسي

ثبت درختان کهنسال استان قزوین در فهرست میراث ملی طبیعی کشور


شماره ثبت درختان کهنسال استان قزوین در فهرست میراث طبیعی ملی کشور از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به استاندار قزوین ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اظهار کرد: در جلسه کمیته تخصصی ثبت میراث طبیعی که با حضور اعضای شورا در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، پرونده ثبت درختان کهنسال استان قزوین شامل درختان گردوی کهنسال روستای یارود و چنار کهنسال قسطین رود واقع در الموت غربی موردبررسی و تایید نهایی قرار گرفت و شماره ثبت این آثار طی نامه ای از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در اردیبهشت ماه سال جاری به استاندار قزوین ابلاغ شد.

حضرتی با اعلام شماره ثبت درختان کهنسال ثبت شده در فهرست میراث طبیعی ملی کشور افزود: هفت درخت کهنسال گردوی یارود واقع در الموت غربی به ترتیب با شماره های 433-432-431-430-429-428-427 و چنار کهنسال قسطین رود واقع در منطقه الموت غربی نیز با شماره 426 در فهرست میراث ملی طبیعی کشور به ثبت رسیدند.

وی عنوان کرد: آثار ذکرشده ضمن رعایت حقوق مالکانه تحت نظارت و حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم آثار بر عهده این سازمان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درختان کهنسال استان قزوین در فهرست میراث ملی طبیعی کشور

ثبت درختان کهنسال استان قزوین در فهرست میراث ملی طبیعی کشور