مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-20اقتصادي

مقاوم سازی 120 باب مسکن مددجو امسال در سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از خانه دار شدن 86 مددجو و خانواده نیازمند این استان در یک سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عرب ، اظهار کرد: در سال 97 قرار است 120 واحد مسکونی مددجویان مقاوم سازی شود.

وی به معافیت های مددجویان کمیته امداد استان سمنان در پرداخت عوارض و نصب انشعابات قانونی واحدهای مسکونی آن ها اشاره و خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر 544 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان و معافیت پروانه ساختمانی بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان این که بخشی از حمایت های این نهاد در قالب همین معافیت از عوارض انجام می شود تصریح کرد: خدمات ارائه شده در قالب 324 انشعاب گاز، 127 امتیاز برق، 90 انشعاب آب و فاضلاب رایگان و سه معافیت پروانه ساختمانی بوده است.

عرب با اشاره به این که هشت هزار و 288 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند، افزود: این نهاد توجه بیشتری به مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی برای ارائه خدمات و رفع چهره فقر دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از پرداخت مستمری به هشت هزار و 288 خانوار در سال 96 خبر داد و گفت: در مجموع پنج میلیارد و 800 میلیون تومان مستمری به حساب مددجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 120 باب مسکن مددجو امسال در سمنان

مقاوم سازی 120 باب مسکن مددجو امسال در سمنان