مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-20سياسي

توضیحات یکی از امضاکنندگان نامه به ترامپ درباره علت نگارش آن


جلال جلالی زاده، یکی از امضاکنندگان نامه 100 فعال سیاسی و مدنی داخل و خارج از کشور درباره مذاکره با آمریکا با اشاره به اینکه این نامه فقط یک پیشنهاد برای حل مشکلات کشور است، - گفت: من معتقدم منافع مذاکره بیشتر از جنگ است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به انتقاداتی که به پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی جریان های سیاسی کشور و دولت مطرح شده است، اظهار کرد: مسئولان می توانند این پیشنهاد را بپذیرند و یا آن را رد کنند، اما نباید هر کس نظر خود را درباره موضوعات مختلف بیان کرد، مورد هجمه قرار گیرد.

وی معتقد است: مذاکره با آمریکا موجب می شود که برگ برنده در اختیار ایران باشد و آمریکا در تنگنا قرار گرفته و افکار عمومی دنیا با ایران همراه شوند.

متن کامل گفت وگوی ایسنا با جلال جلالی زاده به شرح زیر است: ایسنا ـ نامه 100 چهره سیاسی و مدنی درباره مذاکره با آمریکا که توسط شما نیز به امضا رسیده است، از جانب اصلاح طلبان، اصولگرایان و دولت انتقاداتی به همراه داشته است، هدف شما از امضای این نامه چه بود؟ در جامعه قرار نیست همه مثل هم فکر کنند و با دستور و فرمان کاری را انجام دهند.

درباره موضوعات مختلف دیدگاه های زیادی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات یکی از امضاکنندگان نامه به ترامپ درباره علت نگارش آن

توضیحات یکی از امضاکنندگان نامه به ترامپ درباره علت نگارش آن