مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:052018-06-20سياسي

افزایش 13 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این که میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به دوماه نخست سال گذشته، 13 درصد افزایش یافته است، - گفت: در دوماه نخست سال جاری، 569 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز مهدوی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه، با بیان این که پنجم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر از طرف سازمان ملل نامگذاری شده است، اظهار کرد: تاکنون در راستای مبارزه با مواد مخدر سه هزار و 600 نفر شهید در کشور برای وجود جامعه ای سالم، جان خود را نثار کردند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اعتیاد مهم ترین و اولویت دارترین مسأله کشور محسوب می شود.

بیش از 65 درصد آسیب های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم با اعتیاد در ارتباط است وی با اشاره به تدوین سند ملی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور، خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه، 60 دستگاه در کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر دخیل هستند و برای 37 دستگاه برنامه عملیاتی تدوین شده و طبق این برنامه باید تا پایان برنامه پنج ساله، بیش از 25 درصد اعتیاد کشور کاهش یابد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در سند ملی سه راهبرد اساسی از جمله کاهش عرضه، کاهش تقاضا و مدیریت و توجه به حوزه های فرابخشی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی

افزایش 13 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی