مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 13:402018-06-20فرهنگي

اینجا خانه همه پیشکسوتان موسیقی است


مدیر موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد گفت: اینجا، خانه همه پیشکسوتان موسیقی است و خوشحالیم بار دیگر این هنرمندان به این موزه رفت و آمد می کنند.

- جشن تولد قدیمی های موسیقی در موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد اینجا خانه همه پیشکسوتان موسیقی است مدیر موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد گفت: اینجا، خانه همه پیشکسوتان موسیقی است و خوشحالیم بار دیگر این هنرمندان به این موزه رفت و آمد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سبحانی (مدیر موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد) با بیان به این که استاد محمدعلی امیرجاهد در این خانه (محل کنونی موزه) سکونت داشتند و بعدها نیز دکتر محمد معین (داماد ایشان) در خانه همجوار سکنی گزیدند، اظهار کرد: این موزه از دیرباز محل رفت و آمد اهالی فرهنگ و هنر بود و به جهت حضور استاد امیر جاهد بسیاری از هنرمندان موسیقی نیز به این خانه می آمدند.

*برگزاری سومین مراسم نکوداشت زادروز هنرمندان پیشکسوت موسیقی مدیر موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد گفت: سومین مراسم نکوداشت زادروز هنرمندان پیشکسوت موسیقی متولد بهار، با اهدای تندیس موزه و لوح تقدیر فردا پنج شنبه (31 خردادماه) در موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا خانه همه پیشکسوتان موسیقی است

اینجا خانه همه پیشکسوتان موسیقی است