مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 12:202018-06-20بين الملل

احتمال بازنگری در طرح جدید ورود بدون مهر ایرانیان به لبنان


یک منبع در وزارت کشور لبنان اعلام کرد که برخی وزرای لبنان در طرح ورود بدون مهر گذرنامه اتباع ایرانی به لبنان بازنگری خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورو نیوز، یک منبع در وزارت کشور لبنان اعلام کرد که برخی وزرا به طرح جدید مدیریت امنیت عمومی لبنان که به اتباع ایرانی اجازه می دهد بدون مهر ورود وارد لبنان شوند بازنگری خواهند کرد.

برخی سیاستمداران از این طرح بسیار ناخشنود هستند و آن را در راستای نفوذ حزب الله مورد حمایت ایران که بعد از انتخابات قدرت آن بیشتر شده است، می دانند.

از سوی دیگر، حزب مسیحی نیروهای لبنانی که مخالف حزب الله لبنان است، مدعی شد که این طرح تلاشی برای کمک کردن به ایران به منظور ارسال نیروهای بیشتر به سوریه از طریق بیروت و یا انتقال اموال به حزب الله علیرغم تحریم های آمریکا است.

بر اساس این گزارش، یک منبع در وزارت کشور لبنان به رویترز گفته است که نهادالمشنوق، وزیر کشور لبنان که قرار است امروز (چهارشنبه) با سعد حریری، نخست وزیر لبنان و دیگر مسئولان دیدار کند در رابطه با این طرح و بازنگری در آن گفت وگو خواهند کرد.

عباس ابراهیم، مدیر امنیت عمومی لبنان که پیش از این از این طرح و اقدام حمایت کرده بود، گفت که این یک اقدام معمولی است اما متاسفانه برخی ها در لبنان تخیلات گسترده ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازنگری در طرح جدید ورود بدون مهر ایرانیان به لبنان

احتمال بازنگری در طرح جدید ورود بدون مهر ایرانیان به لبنان