مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 12:202018-06-20اقتصادي

بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی


مدیرکل برنامه ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور از بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور توسط این نهاد خبر داد و گفت: در همین راستا مجموعه آموزشی شامل 8 بسته آموزشی 16 جلدی در جهاد دانشگاهی تدوین و ارائه می شود.

- مدیرکل برنامه ریزی و توسعه آموزشی جهاد دانشگاهی خبر داد بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور از بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور توسط این نهاد خبر داد و گفت: در همین راستا مجموعه آموزشی شامل 8 بسته آموزشی 16 جلدی در جهاد دانشگاهی تدوین و ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا حسین کلانتری در مراسم افتتاحیه سمینار آموزشی بین المللی روش های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در سمنان افزود: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری تعدادی از سازمان ها و ارگان ها مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی شامل 8 بسته 16 جلدی در جهاددانشگاهی تدوین شده است.

وی ادامه داد: از این 8 بسته 16 جلدی در حال حاضر 8 جلد در 5 استان کشور در صورت پایلوت در حال ارائه است و تا پایان سال 8 جلد دیگر نیز تدوین نهایی می شود و این 16 جلد کامل خواهد شد و اوایل مرداد در مشهد رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی

بومی سازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی/آموزش زبان به 3 میلیون فراگیر ایرانی