مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 12:002018-06-20بين الملل

امارات مدعی حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله شد


وزارت خارجه و نیروهای مسلح امارات با به نمایش گذاشتن برخی سلاح ها از جمله پهپاد، مدعی حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله یمن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت خارجه و نیروهای مسلح امارات مدعی شدند که ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یک عملیات در یمن سلاح و تجهیزات نظامی به دست آورده است که نشان دهنده حمایت ایران از انصارالله یمن است.

نیروهای مسلح امارات با طرح این ادعا که ایران به انصارالله سلاح می دهد، برخی از سلاح پیشرفته از جمله موشک، پهپاد، مخازن سوخت موشک های بالستیک از نوع اسکاد و مین های هوشمند را به نمایش گذاشت.

امارات مدعی شده است که سلاح به نمایش گذاشته شده بخش کوچکی از سلاحی است که ائتلاف عربی به دست آورده است و با هماهنگی کامل با سازمان ها و دستگاه های بین المللی مربوط به امارات انتقال داده شده اند.

آنها با بیان اینکه ائتلاف عربی نزدیک به 30 هزار مین را خنثی کرده است، مدعی شدند که ایران به حوثی ها (انصارالله یمن) کارشناسان ساخت و فناوری اسلحه و روش بکارگیری آنها را فرستاده است.

همچنین محمد طلال الطنیجی، رییس دفتر اجرایی کمیسیون کالا و مواد صادراتی و وارداتی و نماینده وزارت خارجه امارات مدعی شد که سازمان ها و دستگاه های بین المللی مسئول اجرای قطعنامه 2216 و 2231 شورای امنیت اخیرا گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات مدعی حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله شد

امارات مدعی حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله شد