مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:252018-06-20سياسي

خاک بازی برخی پیمانکاران در کرج


اعضای شورای اسلامی شهر کرج در شصت و هفتمین جلسه علنی خود که امروز چهارشنبه 30 خرداد برگزار شد به پیشنهاد ارائه شده از سوی شهرداری مبنی بر افزایش 140 میلیارد ریالی اعتبار احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو رأی مثبت دادند و مقرر شد شهرداری این جابه جایی .

- اعضای شورای اسلامی شهر کرج در شصت و هفتمین جلسه علنی خود که امروز چهارشنبه 30 خرداد برگزار شد به پیشنهاد ارائه شده از سوی شهرداری مبنی بر افزایش 140 میلیارد ریالی اعتبار احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو رأی مثبت دادند و مقرر شد شهرداری این جابه جایی را از محل کسر اعتبار بزرگراه شمالی جبران نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، شهرداری کرج با ارائه لایحه دو فوریتی خواستار موافقت نمایندگان مردم با افزایش 140 میلیارد ریالی اعتبار احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو (به میزان 50 درصد نقدی و 50 درصد غیرنقدی) شده بود تا آن را در متمم بودجه 97 کارسازی نماید؛ اعضاء شورا گرچه به لایحه مذکور رأی مثبت دادند، اما مقرر شد شهرداری به جای هزینه تراشی جدید، کسری مذکور را از محل کاهش اعتبار بزرگراه شمالی جبران کند.

سارا دشت گرد ، رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا طی تذکری در این ارتباط گفت: شورا پیش از این مبلغ قابل توجهی برای تخریب و بازسازی دیوار سپاه که در پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک بازی برخی پیمانکاران در کرج

خاک بازی برخی پیمانکاران در کرج