مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 09:182018-06-20بين الملل

سیاست جدید ترامپ: جدا کردن بچه ها از مادرانشان!


آوریل امسال، «جف سشن»، دادستان کل آمریکا، اعمال مقرراتی با «تحمل صفر» درباره ی مهاجران غیرقانونی در مرزهای این کشور را اعلام کرد.

طبق این مقررات جدید که دولت ترامپ اجرایی کرده، - آوریل امسال، جف سشن ، دادستان کل آمریکا، اعمال مقرراتی با تحمل صفر درباره ی مهاجران غیرقانونی در مرزهای این کشور را اعلام کرد.

طبق این مقررات جدید که دولت ترامپ اجرایی کرده، همه مهاجرانی که به طور غیرقانونی از مرزهای آمریکا عبور می کنند، مجرم محسوب می شوند و تحت پیگرد کیفری قرار می گیرند؛ حتی افرادی که به دنبال پناهندگی در این کشور هستند.

اما ماجرای تازه این است که از آنجا که نگهداری کودکان در زندان فدرال ممنوع است، آنها را از والدینشان جدا و به مرکزی برای نگهداری از اطفال در دفتر اسکان پناهندگان منتقل می کنند.

سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا، هفته گذشته اعلام کرده است بین 19 آپریل تا 31 می، 1995 کودک زیر سن قانونی از 1940 نفر بزرگسال همراه آنها، در مرز جنوبی آمریکا، جدا شده اند.

این در حالی است که وکلای این مهاجران اعلام کرده اند حداقل از ابتدای جولای 2017 تا به حال، این رقم بارها بیشتر از این بوده است.

چه اتفاقی برای بچه ها می افتد؟ بعد از جدا شدن از والدین ، کودکانی که بعضی از آنها تنها 18 ماه سن دارند، تحت عنوان کودکان بیگانه بی سرپرست قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست جدید ترامپ: جدا کردن بچه ها از مادرانشان!

سیاست جدید ترامپ: جدا کردن بچه ها از مادرانشان!