مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 09:182018-06-20بين الملل

جانسون: قصد خروج از توافق هسته ای را نداریم


وزیر امورخارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش از برجام خارج نخواهد شد، گفت: اقدامات لازم برای تضمین منافع مورد انتظار ایران از توافق هسته ای را انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگیس در نامه ای به تام تاگن هات، رییس کمیته امور خارجی مجلس عوام انگلیس به تشریح برنامه های لندن برای حفظ توافق هسته ای با ایران پس از بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت.

جانسون با بیان اینکه پاسخ ایران به خروج آمریکا از برجام حساب شده بود، در این نامه نوشت: ما انتظار داریم ایران به پایبندی به تعهداتش در برجام ادامه دهد، در ازاء ما به همراه شرکای اروپایی و دیگر شرکایمان اقدامات لازم را برای تضمین منافع ایران، حاصل از رفع تحریم ها ذیل برجام انجام می دهیم.

وی در ادامه این نامه که روی وب سایت وزارت امورخارجه انگلیس قرار گرفته است، تصریح کرد: انگلیس قصدی برای خروج از برجام ندارد.

توافق هسته ای با ایران برای امنیت ما مهم است و تا زمانی که ایران به محدودیت های تعیین شده در این توافق پایبند باشد، ما نیز به آن متعهدیم.

رییس دستگاه دیپلماسی انگلیس افزود: ما به حمایت از فعالیت های نظارتی و راستی آزمایی مهم آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: قصد خروج از توافق هسته ای را نداریم

جانسون: قصد خروج از توافق هسته ای را نداریم