مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 09:032018-06-20دانش

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سردرود منصوب شد


آیین نکوداشت زحمات رییس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سردرود با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،آیین نکوداشت زحمات رییس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سردرود با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

رییس سابق مرکز سردرود بیان کرد: در طول سال های گذشته با تلاش های قابل وصف حجت الاسلام صفوی نخستین رییس این مرکز، اعضای شورای اسلامی و هیات امنای دانشگاه، مشکل تغییر کاربری زمین خریداری شده مرتفع و مجوز ساخت مجتمع آموزشی مرکز برای تغییرات مدیریتی آن سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی استان از سوی سازمان مرکزی در اواخر سال 96 صادر شد، اما آغاز عملیات احداث به همان علت به تعویق افتاد.

امیرزاآقا بابازاده رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اکنون با توجه به روند کاهشی دانشجو در واحد های استان، امر خطیر احداث پروژه مرکز سردرود با توجّه به سودده بودن این مرکز امری غیرقابل اغماض بوده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در طول مدیریت رییس توانمند و مردمی رییس دانشگاه آزاد تبریز، خواهد توانست با تلاش های مجدانه عرب زاده رییس جدید این مرکز، پروژه مهمّ و حیاتی مجتمع آموزشی این دانشگاه را آغاز و بار علمی و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سردرود منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سردرود منصوب شد