مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 07:572018-06-20ورزشي

آلودگی سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی


متخصصان امنیتی از خطر انتشار بدافزار به سرویس های اینترنتی پخش آنلاین و مستقیم بازی های جام جهانی 2018 روسیه به کاربران هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت The Independent، از آنجا که این روزها تب مسابقات و بازی های فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه که هم اکنون در حال برگزاری است، بسیار داغ شده و میلیون ها کاربر در سراسر جهان به تماشای مسابقات حساس و هیجان انگیز میان تیم های موردعلاقه فوتبال خود می پردازند.

بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف به دنبال تماشای بازی های فوتبال از طریق سرویس و شبکه های اینترنتی و پخش آنلاین و مستقیم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه هستند.

اما حالا متخصصان امنیتی سایبری به این دسته از کاربران و علاقمندان به فوتبال هشدار داده اند که بسیاری از این سرویس های آنلاین رایگان، نامعتبر و غیرقانونی بوده و احتمال دارد دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت کاربران را به بدافزارهای خطرناک آلوده سازد و اطلاعات شخصی و محرمانه آنان را در معرض خطر و سرقت قرار دهد.

کریس هادسون – یکی از متخصصان امنیت سایبری فعال در شرکت زی اسکالر – در این باره می گوید: آدرس بسیاری از این سایت ها و سرویس های پخش آنلاین زنده غیرقانونی است و از طریق گوگل و فیس بوک قابل دسترسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی

آلودگی سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی