مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 07:572018-06-20اقتصادي

وجود بیش از 301 هزار شغل در امنیت سایبری


به گفته تحلیلگران امنیت اطلاعات، 109هزار فرصت شغلی برای امنیت سایبری وجود دارد که تنها 105 هزار کارگر در حال حاضر در این پست ها مشغول کار هستند که با کسری استعداد سالانه 5000 کارگر روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعات جدیدی از CyberSeek (شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری) تعداد مشاغل سایبری در بخش خصوصی و دولتی در طی دوره 12 ماهه از آوریل 2017 تا مارس 2018 به 301،873 افزایش یافته است.

در تاریخ 30 ماه می، وزارت بازرگانی و امنیت داخلی طی گزارشی خواستار رشد، پیشرفت و حفظ نیروی کار سایبری شد.

به همین منظور شرکت های CompTIA و Burning Glass Technologies به طور مشترک CyberSeek را که بخشی از موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) بوده و همچنین توسط موسسه ملی آموزش امنیت سایبری (NICE) پشتیبانی می شود را تأسیس کردند.

بزرگ ترین فرصت های شغلی سایبری در رده "مدیریت و نگه داری" قرار دارد که شامل نقش های مربوط به حمایت، مدیریت و نگه داری سامانه های فناوری اطلاعات است.

درحالی که کارفرمایان تلاش می کنند تا بهترین افراد واجد شرایط را برای انواع شغل های مربوط به امنیت سایبری پیدا کنند، برای مهارت های امنیتی مربوط به فضای ابر به طور متوسط 96 روز طول کشید تا لیست افراد موردنیاز جهت استخدام پر شود که این زمان طولانی تر از هر استخدامی مهارت های حوزه فناوری اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 301 هزار شغل در امنیت سایبری

وجود بیش از 301 هزار شغل در امنیت سایبری