مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 16:302018-06-19پزشكي

بازسازی خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در دستور کار است


مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به سازی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی تحت پوشش این دانشگاه در فصل تابستان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیررضا صالح مقدم در نشست کارشناسی آماده سازی و بازسازی خوابگاه های دانشجویی که با حضور ناظران مدیریت فنی دانشگاه و جمعی از مسئولان حوزه دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس رنگ آمیزی خوابگاه های بهار 1،2 و 3 ، تعمیر چند واحد از خوابگاه قائم و بازسازی کامل خوابگاه بوستان در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه ریزی برای حفظ و نگهداری وسایل اتاق های دانشجویان در خوابگاه ها در زمان به سازی تاکید کرد: اطلاع رسانی در سطح خوابگاه ها برای دانشجویان انجام شده است که تمامی دانشجویان وسایل با ارزش خود را از خوابگاه خارج کنند و تحویل اتاق به سرپرستی منوط به تخلیه کامل اتاق خواهد بود.

صالح مقدم افزود: در زمان تحویل یک نماینده دانشجو از هر اتاق به همراه سرپرست خوابگاه برای تحویل اتاق مراجعه کرده و پس از بررسی و اطمینان از تخلیه کامل اتاق و کمدها، تحویل اتاق انجام می شود.

وی افزود: کیسه های مخصوص تهیه شده است که به هر دانشجو به جهت مابقی وسایلی که باید در خوابگاه بماند، داده می شود و درحضور دانشجو مشخصات وی بر روی کیسه درج می شود و در انبارهایی که به این منظور تدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در دستور کار است

بازسازی خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در دستور کار است