مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:352018-06-19سياسي

تأکید استاندار تهران بر همکاری همه دستگاه ها در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل


استاندار تهران در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت:درطرح جامع پدافند غیرعامل دیدگاه های همه بخش ها بایدلحاظ شود و این طرح در آینده به شکل جمعی و با نظرات همه دستگاه ها تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران امروز(سه شنبه 29 خردادماه) به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور سردار حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور،محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری،صادقی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران دستگاه های استانی عضو شورا برگزار شد.

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اینکه تعیین طرح جامع باید در دستور کار اعضای شورا باشد گفت: همه بخش ها و دستگاه ها به وظایف خود در پدافند غیرعامل آشنا هستند و برای تعامل همه دستگاه ها درتعیین طرح جامع باید با مشاور این طرح همکاری کامل ایجاد شود.

وی افزود: مدیران دستگاه ها و مسئولان پدافند غیرعامل همه دستگاه های اجرایی با مشاور اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل تعامل داشته و نشست هایی حضوری داشته باشند.

استاندار تهران عنوان کرد:در طرح جامع دیدگاه های همه بخش ها بایدلحاظ شود و این طرح در آینده به شکل جمعی و با نظرات همه بخش ها و دستگاه ها تدوین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار تهران بر همکاری همه دستگاه ها در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل

تأکید استاندار تهران بر همکاری همه دستگاه ها در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل