مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:302018-06-19بين الملل

افزایش اعتراضات به فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس


در پی اعلام فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس و سازمان های مجری قانون، اعتراضات نسبت به این اقدام افزایش یافته است.

- افزایش اعتراضات به فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس در پی اعلام فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس و سازمان های مجری قانون، اعتراضات نسبت به این اقدام افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، در پی اعلام استفاده دولت بریتانیا از فناوری تشخیص چهره شرکت "آمازون" ، افراد بسیاری از این شرکت درخواست کردند از ارائه فناوریهای مشابه به دولت و مجریان قانون در آمریکا خودداری کند.

این موضوع، نخستین بار در ماه مه، توسط "اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا"(ACLU) مطرح شد.

این اتحادیه، با انتشار مجموعه ای از اسناد و ایمیل ها اعلام کرد که شرکت آمازون، نه تنها در حال فروختن فناوری تشخیص چهره خود به سازمان های مجری قانون این کشور است، بلکه منابع شرکت را برای کمک به استقرار این سیستم به آنها ارائه می دهد.

نخستین و تنها بیانیه آمازون در مورد این موضوع، پاسخ مختصری از سوی یکی از سخنگویان این شرکت بود که مضمون آن، بدین قرار است: امروز، اگر فناوری های جدید مورد استفاده غیر قانونی قرار گیرند، بر کیفیت زندگی، اثر منفی خواهند داشت زیرا ممکن است برخی افراد از آن ها سوء استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتراضات به فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس

افزایش اعتراضات به فروش فناوری تشخیص چهره "آمازون" به پلیس