مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:052018-06-19بين الملل

سفیر آمریکا در عراق: نیروی هوایی ما مسؤول حمله به سوریه نیست


سفیر آمریکا در بغداد اعلام کرد، هیچ فعالیت هوایی آمریکایی در مرزهای عراق با سوریه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، داگلاس سیلیمان، سفیر آمریکا در عراق تاکید کرد: نیروی هوایی آمریکا مسؤول حمله ای که علیه گروه های حشد شعبی در سوریه انجام شده، نیست.

در همین راستا، اسامه النجیفی، معاون رییس جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد: النجیفی امروز (سه شنبه) با سفیر آمریکا در عراق دیدار کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: طی این دیدار دو طرف به بررسی پرونده های سیاسی مهم و مشترک پرداختند و النجیفی به موضع گیری ائتلاف القرار در قبال نقض های صورت گرفته در انتخابات و موافقت پارلمان با اصلاحیه سوم قانون انتخابات اشاره کرد.

وی همچنین اشاره ای به نقش مهم شورای قضایی و دادگاه عالی فدرال در تعیین تکلیف پرونده های مطرح شده به گونه ای که با عدالت و منافع کشور همخوانی داشته باشد، داشت.

طبق این بیانیه، این سفیر از دیدگاه النجیفی درخصوص مسأله دعوت مطرح شده از جانب نخست وزیر برای گفت وگو بین گروه ها و همچنین تاکید بر مشارکت جدی جهت پایان دادن به مشکلات و پیشبرد روند سیاسی و تاکید النجیفی برای وجود برنامه دولتی قادر به حل بحران ها و برآورده ساختن آرمان های ملت، مطلع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا در عراق: نیروی هوایی ما مسؤول حمله به سوریه نیست

سفیر آمریکا در عراق: نیروی هوایی ما مسؤول حمله به سوریه نیست