مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:052018-06-19اقتصادي

خط تولید دیزل ملی افتتاح شد


خط تولید دیزل ملی 1300 اسب بخار با حضور وزرای دفاع، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و معاون علمی رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته طی مراسمی خط تولید موتور دیزل ملی 1300 اسب بخار در دو نوع گازوییلی و دوگانه سوز افتتاح شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک و تقدیر از تلاش متخصصان شرکت دیزل سنگین ایران برای تولید این دستاورد مهم ملی اظهار داشت: خداوند متعال را بابت خوداتکایی کشورمان در تولید این موتور ملی شاکریم و امیدواریم فرزندان برومند این مرز و بوم روز به روز به دستاوردهای نوین علمی و صنعتی دست یابند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان حوزه دفاع عمیقا با موضوع خوداتکایی و خودکفایی آشناست، افزود: رونمایی از خط تولید موتور ملی یکی از شیرین ترین لحظات برای من و قطعا ملت بزرگ ایران اسلامی است چرا که موتور دیزل از جمله تکنولوژی و صنعتی است که دشمنان با تحریم جمهوری اسلامی ایران تلاش داشتند اجازه ندهند به آن دست یابیم.

وی در تکمیل سخنان خود تصریح کرد: اما به لطف خداوند متعال و به همت کارشناسان و دانشمندان و صنعتگران و کارگران و همه کسانی که برای این موضوع زحمت کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید دیزل ملی افتتاح شد

خط تولید دیزل ملی افتتاح شد