مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-19ورزشي

کنگره ملی شهدا تا سال 1400 در تمام استان ها برگزار می شود


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: کنگره شهدا در چند سال گذشته در بیش از 20 استان کشور برگزار شده و تا سال 1400 نیز حداقل برای یکبار در تمامی استان ها کنگره برگزار خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار پاسدار احمد حق طلب امروز 29 خرداد جاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:در استان های خراسان جنوبی، قزوین، البرز و کرمان سال 97 کنگره شهدا برگزار می شود.

تاکنون کنگره های متعددی به صورت سرزمینی و قشری یا تخصصی در سراسر کشور برگزار شده از جمله کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو، هنرمندان، کارگران، اصناف، ورزشکاران و سایر موارد هر سال یک یا دو مرتبه برگزار می شود.

سیاست سپاه و منطق زمانبندی این کنگره ها حکم می کند فاصله زمانی بین استان ها مناسب باشد.

از آنجایی که استان البرز برای برگزاری کنگره شهدا در ابتدای مهرماه اعلام آمادگی کرده است، لذا انتظار می رود سایر استان ها با فواصل زمانی نسبت به برنامه ریزی برای برگزاری کنگره یاد شده اقدام کنند.

نزدیک بودن کنگره های شهدای استان ها سبب محدود شدن زمان شده و یکی از سیاست های صدا و سیما نیز برای پخش اینگونه برنامه ها رعایت فاصله زمانی برای پوشش کامل است در غیر اینصورت همکاری محدود خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدا تا سال 1400 در تمام استان ها برگزار می شود

کنگره ملی شهدا تا سال 1400 در تمام استان ها برگزار می شود