مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 13:552018-06-19حوادث

مهار آتش سوزی شهرک شکوهیه قم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی صبح امروز در منطقه صنعتی شکوهیه با یک نفر مصدوم مهار شد.

- حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، با بیان اینکه آتش سوزی واحد صنعتی شکوهیه قم مهار شد، عنوان کرد: این حادثه در یک واحد صنعتی تولیدی تحت عنوان چسب نوین در ورودی شهرک شکوهیه اتفاق افتاد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: 5 واحد خودروی عملیاتی سنگین و واحد حمل تاسیسات و نیروهای پشتیبانی در مرحله اول با مجموع 8 دستگاه ماشین آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: حادثه آتش سوزی در ساعت 8 و 39 دقیقه از سوی آتش نشانی شکوهیه اعلام شد و در ساعت 8 و 49 دقیقه اولین خودرو اعزام شد ضمن اینکه 30 نفر آتش نشان از قم اعزام شدند.

کریمی بیان کرد: با حضور به موقع نیروهای مستقر در شهرک شکوهیه و نیروهای اعزامی از استان قم این آتش سوزی بدون تلفات جدی جانی مهار شد و تنها یک مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: در حین عملیات قسمتی از سقف سوله ریزش و عملیات را با سختی روبرو کرد و یکی از کارگران در این اتفاق از ناحیه پا مصدوم شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به وجود واحدهای صنعتی تولید چسب در کنار یکدیگر، توجه به ایمنی و جلوگیری از گسترش آتش در محدوده اهمیت زیادی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی شهرک شکوهیه قم

مهار آتش سوزی شهرک شکوهیه قم