مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 12:052018-06-19اقتصادي

متخلفان نظاره گر دعوای مسوولان!


در حالیکه وقوع تخلف در روند واردات خودرو تایید شده، مناقشه دو سازمان مسوول در رابطه با هک شدن یا نشدن سایت وزارت صنعت، اصل موضوع را به حاشیه برده است؛ - در حالیکه فارغ از روش تخلف، این اصل تخلف است که اتفاق افتاده و باید عوامل آن معرفی و با آن ها برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر روز که می گذرد ماجرای واردات غیرمجاز خودرو وارد مرحله جدیدی می شود.

اصل داستان از تیر ماه سال گذشته شروع شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش واردات خودرو را با هدف تدوین و اجرای دستورالعمل ساماندهی واردات، متوقف کرد و از تیر تا دی ماه 1396 قانونا کسی امکان ثبت سفارش و واردات خودرو را نداشت.

اما از اواخر سال گذشته برخی واردکنندگان خودرو زمزمه هایی مبنی بر وقوع تخلف در زمان بسته بودن ثبت سفارش و واردات خودرو به صورت غیرقانونی سر دادند.

این زمزمه ها ادامه داشت تا آنکه سرانجام حدود دو ماه پیش مجتبی خسروتاج – رییس سازمان توسعه تجارت – رسما وقوع تخلف در این حوزه را تایید کرد.

طبق اعلام این مقام مسوول، "در زمان بسته بودن ثبت سفارش واردات خودرو در سال گذشته (1396)، 6400 دستگاه خودرو به صورت غیرقانونی ثبت سفارش شده است".

اگرچه انتظار می رفت با تایید بروز تخلف در واردات خودرو از سوی عالی ترین مسوول مربوطه در وزارت صنعت، معدن و تجارت، هر چه زودتر شاهد شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان نظاره گر دعوای مسوولان!

متخلفان نظاره گر دعوای مسوولان!