مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 11:552018-06-19فرهنگي

ساخت فیلمی صلح طلبانه درباره اسلام با همکاری بنگلادش


یک تهیه کننده سینمای بنگلادش در دیدار با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، خواستار سرمایه گذاری و تولید مشترک با سینمای ایران در ساخت فیلمی با هدف به تصویر کشیدن ماهیت صلح طلبانه دین اسلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نشست مشترک آنانتا جلیل تهیه کننده و سرمایه گذار سینمای بنگلادش با علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با موضوع تولید مشترک سینمایی بین ایران و بنگلادش برگزار شد.

علیرضا تابش در این دیدار پس از استماع اظهارات تهیه کننده بنگلادشی درباره طرحی سینمایی و علاقه مندی او برای سرمایه گذاری در تولید اثری با موضوع صلح طلبی اسلام اظهار کرد: خوشحالم یک بازیگر و تهیه کننده بنگلادشی را در تهران ملاقات می کنم و باعث خرسندی است که بر روی موضوع روز دنیا متمرکز شده اید، سینمای دنیا و سینمای منطقه به تولید فیلم هایی با این موضوعات نیاز دارد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تاکید کرد: در جریان ملاقات های شما با سینماگران ایران هستم و همکاران ما در چند موضوع می توانند به شما کمک کنند.

نگارش فیلمنامه، پشتیبانی تجهیزات فنی مانند شهرک سینمایی، همکاری های فنی همچون جلوه های تصویری از جمله بخش هایی است که ما می توانیم در این پروژه همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلمی صلح طلبانه درباره اسلام با همکاری بنگلادش

ساخت فیلمی صلح طلبانه درباره اسلام با همکاری بنگلادش