مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:552018-06-19پزشكي

برخورد با متخلفین حوزه سلامت در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر نظارت بر تعرفه خدمات سلامت گیلان گفت: بررسی پرونده های شکایات مردمی از مراکز درمانی استان و برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت از اولویت های حوزه سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در سومین جلسه ستاد نظارت بر تعرفه خدمات سلامت اظهار کرد: همچنان که مسئولیت تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، برای اجرایی کردن این مهم، نظارت دقیق بر روند ارایه خدمات سلامت، می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای تأمین کننده سلامت مردم باشد.

در این زمینه با متخلفین حوزه سلامت باید برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به گایدلاین های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان برای مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت، اجرای حداقل 45 مورد از این گایدلاین ها را توسط مراکز بهداشتی درمانی بسیار ضروری برشمرد و افزود: برای اجرای این مهم آگاه سازی و آموزش به مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت بسیار ضروری است که در این راستا بیمه های پایه می توانند بسیار اثرگذار باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر نظارت بر تعرفه خدمات سلامت گیلان خاطرنشان کرد: بررسی پرونده های شکایات مردمی از مراکز درمانی استان و برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت از اولویت های حوزه سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفین حوزه سلامت در گیلان

برخورد با متخلفین حوزه سلامت در گیلان