مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:502018-06-19اجتماعي

برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی برای کودک و نوجوان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره های تخصصی مهارت های زندگی ویژه گروه های سنی کودک، نوجوان و خانواده ها در ایام تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدرضا زمردیان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه سازی کامل خانواده ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست یابی، مسوولیت پذیری و.

در مراکز کانون تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت های آموزشی و کارگاهی کانون، تابستان امسال شاهد برگزاری دوره های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره ها و هنرمندان شاخص کشور خواهیم بود.

وی افزود: این کارگاه ها در رشته های متنوعی چون شعر، داستان نویسی، گویندگی، قصه گویی، کارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیک و.

برگزار می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیش تر به مراکز فرهنگی هنری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی برای کودک و نوجوان

برگزاری کارگاه های مهارت های زندگی برای کودک و نوجوان