مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:202018-06-19بين الملل

سفر دیپلمات ارشد آمریکایی به توکیو و سئول برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران


بنابر اعلام وزارت خارجه آمریکا قرار است دستیار وزیر خارجه این کشور در امنیت بین المللی و عدم اشاعه در صدر یک هیات سیاسی برای گفت وگو در مورد سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران به ژاپن و کره جنوبی سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبر گزاری شینهوا، کریستوفر فورد، دستیار مایک پمپئو در امور امنیت بین المللی و عدم اشاعه قرار است با یک هیات آمریکایی از 18 تا 20 ژوئن با هدف توجیه سیاست های تحریکی آمریکا از جمله بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران به این دو کشور سفر کند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا با طرح اتهامات نخ نما علیه کشورمان آمده است که آمریکا تلاش می کند تا با همکاری کشورهای مختلف در سرتاسر جهان یک کمپین جهانی را برای مقابله با آن چه تهدید های هسته ای و مربوط به اشاعه ایران و نیز حمایت این کشور از تروریسم، جنگ طلبی، و توسعه موشک های بالستیک، خوانده شده، ایجاد کند.

قرار است اندرو پیک، معاون دستیار وزیر امور خارجه در خاور نزدیک و چند دیپلمات دیگر نیز در این هیات حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در حالی که ترامپ پس از خروج از برجام اعلام کرده که همه شرکت هایی که به تجارت خود با ایران ادامه دهند را تحت تحریم های ثانویه قرار می دهد کشورهای اروپایی تاکید کردهاند که از تجارت شرکت های خود با ایران علیه تحریم های آمریکا حمایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دیپلمات ارشد آمریکایی به توکیو و سئول برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران

سفر دیپلمات ارشد آمریکایی به توکیو و سئول برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران