مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 09:402018-06-19سياسي

اکثرا کودک آزاران اختلالات شخصیتی و روانی دارند


نشست علمی تخصصی علل و پیامدهای کودک آزاری توسط خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) برگزار شد.

- اکثرا کودک آزاران اختلالات شخصیتی و روانی دارند رییس مرکز امور وکلای قوه قضاییه استان همدان با بیان اینکه کودک آزاری مقوله ای نیست که یک نهاد متولی آن باشد، گفت: نخستین تکلیف در آگاهی بخشی درباره کودک آزاری بر دوش رسانه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ترکستانی در این نشست با تأکید بر اینکه قدرت رسانه ها بر کسی پوشیده نیست، افزود: رسانه ها در زمینه آگاهی بخشی به والدین درباره آثار مخرب کودک آزاری بر روان کودکان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آثار مخرب کودک آزاری شاید تا پایان عمر قابل درمان و اصلاح نباشد، تصریح کرد: باید صداوسیما با ساخت تیزر و انیمشن کودکان و والدین را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

ترکستانی در ادامه با اشاره به اینکه کودک آزاری علل مختلفی دارد، یادآور شد: براساس تعریف سازمان بهداشت جهانی هر گونه آسیب جسمی و روانی کودک به دست والدین و یا افراد ثالث کودک آزاری نامیده می شود.

وی اظهار کرد: در ماده 2 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان آمده است هر نوع آزار و اذیت کودکان و نوجوانان که باعث شود سلامت جسم و روان آنها را به مخاطره بیندازد، کودک آزاری تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثرا کودک آزاران اختلالات شخصیتی و روانی دارند

اکثرا کودک آزاران اختلالات شخصیتی و روانی دارند