مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 08:302018-06-19بين الملل

نشست شورای امنیت درباره اوضاع یمن/ "فعالیت در بندر الحدیده باید ادامه یابد"


شورای امنیت با تاکید بر لزوم ادامه فعالیت تجاری بندر الحدیده از طرف های بحران یمن خواست به مسئولیت های خود در قبال قوانین بین المللی حقوق بشر عمل کنند.

- نشست شورای امنیت درباره اوضاع یمن/ "فعالیت در بندر الحدیده باید ادامه یابد" شورای امنیت با تاکید بر لزوم ادامه فعالیت تجاری بندر الحدیده از طرف های بحران یمن خواست به مسئولیت های خود در قبال قوانین بین المللی حقوق بشر عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دیمیتری بولیانکی، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پس از نشست غیر علنی شورای امنیت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورا از نزدیک وضعیت یمن را دنبال می کنند، آنها در این نشست گزارش کاملی از اوضاع این کشور از مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن و گزارشی از وضعیت انسانی در این کشور از مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل دریافت کردند.

بولیانکی گفت: ما مطلع شدیم تلاش های فرستاده سازمان ملل درباره الحدیده ادامه دارند و اعضای شورای امنیت از گریفیتس خواستند آنها را در جریان آخرین تحولات یمن قرار دهد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره موضع گیری ها نسبت به مساله بندر الحدیده نیز تاکید کرد: اعضای شورای امنیت بار دیگر خواستار ادامه فعالیت در دو بندر الحدیده و الصلیف شده و با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای امنیت درباره اوضاع یمن/ "فعالیت در بندر الحدیده باید ادامه یابد"

نشست شورای امنیت درباره اوضاع یمن/ "فعالیت در بندر الحدیده باید ادامه یابد"