مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 08:252018-06-19اقتصادي

بازگشت ثبات به بازار خودرو بدون کاهش قیمت


نایب رییس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در اصفهان با پیش بینی اینکه تا یک ماه آینده با ثبات قیمت خودروهای داخلی دیگر افزایشی نخواهیم داشت، گفت: - در حال حاضر به دلیل نوسانات نرخ دلار، واردکنندگان قادر به واردات خودرو نیستند و اگر این خودروها در کشور گران تر نشود، به طور قطع ارزان نخواهد شد.

حمیدرضا قندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص افزایش بی رویه قیمت انواع خودروهای داخلی طی هفته گذشته تاکنون، اظهار کرد: خوشبختانه آشفته بازار افزایش قیمت خودروها طی دو روز گذشته اندکی متوقف شده و شاهد ثبات قیمت ها هستیم.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته قیمت برخی خودروها کاهش یافت، افزود: با افزایش عرضه خودرو به بازار، اندکی قیمت برخی محصولات ایران خودرو کاهش یافت، از سوی دیگر برخی مصرف کنندگان که برای سرمایه گذاری اقدام به خرید خودرو کرده بودند، اکنون سرمایه خود را برای فروش وارد بازار کرده اند.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در اصفهان با اشاره به مهمترین دلایل افزایش نرخ خودرو طی چند هفته گذشته در کشور، گفت: زمزمه های افزایش 25 درصدی قیمت خودرو از سوی شرکت های خودروساز در اواخر سال گذشته، کمبود عرضه خودرو از سوی خودروسازان به بازار با وجود انبار شدن تولیداتشان، اعتصاب کامیون داران و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ثبات به بازار خودرو بدون کاهش قیمت

بازگشت ثبات به بازار خودرو بدون کاهش قیمت