موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 08:152018-06-19فناوري

کاربران آیفون فلش گوگل مپ را به خودرو تبدیل می کنند


برنامه نقشه گوگل مپ به کاربران آیفون این امکان را می دهد تا بجای علامت فلش، از نشانه خودروی موردعلاقه خود برای نمایش موقعیت فعلی آن ها استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the star، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید همه ویژگی های اپلیکیشن های مورد استفاده خود را از حالت اولیه آن تغییر وضعیت دهید، این گزارش می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

اپلیکیشن نقشه گوگل مپ (Google Maps) که یکی از بزرگ ترین و بهترین برنامه های موبایل و رایانه برای نمایش مسیر، موقعیت و نقشه های جغرافیایی در جهان محسوب می شود، این امکان را به کاربرانش می دهد تا در صورتی که علامت فلش (پیکان) را برای نمایش موقعیت و مکان جغرافیایی کنونی خود دوست ندارند، بجای آن از علامت و آیکون های خودرومانند مورد علاقه خود استفاده کنند.

بدین ترتیب کاربران گوشی های هوشمند آیفون و سایر دستگاه های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل iOS قادر خواهند بود با کلیک کردن و نگه داشتن دست خود برروی علامت فلش و پیکان، از علامت و آیکون خودرو استفاده کنند.

کاربران همچنین برای نمایش آیکون خودرو بجای فلش، می توانند از میان گزینه های موجود یک خودروی قرمزرنگ کوچک، یک خودروی پیکاپ سبزرنگ و یک خوردوی شاسی بلند زردرنگ انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران آیفون فلش گوگل مپ را به خودرو تبدیل می کنند

کاربران آیفون فلش گوگل مپ را به خودرو تبدیل می کنند