مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 07:412018-06-19اقتصادي

خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق ها 400 هزار تومان افزایش می یابد


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با هماهنگی مسئولان سازمان بیمه تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی رانندگان تا 1 میلیون و 700 هزار تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی از حل مشکل در پرداخت 50 درصد حق بیمه رانندگان از سوی دولت خبر داد و گفت: با هماهنگی مسئولان سازمان بیمه تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی رانندگان تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان افزایش یافت.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر افزود: یکی از مطالبات رانندگان پرداخت داوطلبانه حق بیمه بیشتر برای افزایش حقوق بازنشستگی بود که با پذیرش بیمه تامین اجتماعی و ارتقا ضریب، حقوق بازنشستگی رانندگان از یک میلیون و سیصد هزار تومان به یک میلیون و هفتصد هزار تومان افزایش یافت و پیگیری برای افزایش بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی اضافه دریافتی حق کمیسیون از رانندگان را به عنوان یکی دیگر از مشکلات اصلی این قشر برشمرد و تصریح کرد: کارگروه ویژه ای تشکیل و در بخشنامه ای به استان ها تاکید شده است از زمان کشف تا برخورد با تخلف از 3 هفته نباید طولانی تر شود.

وی به حضور تیم های کنترل نامحسوس در پایانه اکبر آباد از هفته گذشته اشاره کرد و افزود: به وضع 15 شرکت در محل رسیدگی شد که حدود 5 شرکت بعلت محرز شدن ارتکاب تخلف اضافه دریافتی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق ها 400 هزار تومان افزایش می یابد

خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق ها 400 هزار تومان افزایش می یابد