مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 06:202018-06-19سياسي

بی آبی در سیستان از مرز کشاورزی، دام و طیور عبور کرده است


بی آبی در سیستان از مرزهایی مانند کشاورزی، دام و طیور مردم عبور کرده و به معضل بزرگ تامین آب شرب مردم رسیده است که برای جلوگیری از مهاجرت آن ها و به خطر افتادن جان انسان ها باید از سوی دولت و مسئولان استانی اقدام عاجل و اثر گذاری انجام شود.

- فرماندار هیرمند گفت: بی آبی در سیستان از مرزهایی مانند کشاورزی، دام و طیور مردم عبور کرده و به معضل بزرگ تامین آب شرب مردم رسیده است که برای جلوگیری از مهاجرت آن ها و به خطر افتادن جان انسان ها باید از سوی دولت و مسئولان استانی اقدام عاجل و اثر گذاری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علی پیری در شورای کشاورزی و خشکسالی شهرستان افزود: اثرات خشکسالی در منطقه به ویژه سال گذشته و امسال از یک زلزله بزرگ هم خطرناک تر و ویران کننده تر بوده است.

فرماندار هیرمند افزود: باید مدیریت بحران استان با در اختیار گذاشتن هر گونه امکانات لازم و استفاده از ظرفیت های منطقه و کمک های مسئولان کشوری استفاده از امکانات سپاه و ارتش در رفع مشکلات خشکسالی اقدام کند.

پیری گفت: با توجه به مشکلات منطقه به ویژه خشکسالی شدید و کمبود آب تلاش برای رفع مشکلات و ماندگاری مردم و ایجاد انگیزه در آن هاست تا شرایط برای تامین معیشت و آب شرب فراهم و قسمتی از مشکلات منطقه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی در سیستان از مرز کشاورزی، دام و طیور عبور کرده است

بی آبی در سیستان از مرز کشاورزی، دام و طیور عبور کرده است