مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 06:002018-06-19ورزشي

از حسرت گل کوچک در کوچه های بشاگرد تا سکوی قهرمانی آسیا+فیلم


می گویند محرومیت و محدودیت خلاقیت می آفریند، اما محرومیت برای رساندن دختری از بشاگرد که تنها چهره آشنا از آن برای مردم، زنان کوزه به دست و مردمانی کپرنشین است، - به سکوی قهرمانی آسیا کافی نیست.

"فهیمه زارعی" دختری از سرزمین کپرنشینان ثابت کرد که خرمن کوفتن نه گاو نر، نه مرد کهن، که سخت کوشی می خواهد و سماجت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خلیج فارس، فهیمه زارعی بازیکن بشاگردی تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه ملی حفاری اهواز که عنوان برترین بازیکن فوتسال بانوان ایران در سال 95 را یدک می کشد، همچنین کاندیدای بهترین گل تاریخ فوتسال در سال 2015 از سوی پایگاه اینترنتی مترو مهمان سرویس ورزشی ایسنا بود، که شما را دعوت به خواندن این مصاحبه می کنیم: *ابتدا خودتان را معرفی کنید.

فهیمه زارعی متولد سوم دی ماه 1364 در شهرستان بشاگرد هستم، در بشاگرد بزرگ شدم و بعد برای فوتسال به میناب، سپس بندرعباس، اهواز و برای تیم ملی به تهران رفتم.

چند سالی در بندرعباس بازی کردم اما به این علت که امکانات و اسپانسر برای تیم داری و راهیابی به لیگ نبود به اهواز رفتم.

*از کودکی تان در بشاگرد بگویید، فکر می کردید که به اینجا برسید؟ کودکی من خیلی خوب بود با اینکه زندگی در بشاگرد سخت گذشت، زمانی که من در روستایمان فوتبال بازی می کردم حتی برق هم نداشتیم و آب مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حسرت گل کوچک در کوچه های بشاگرد تا سکوی قهرمانی آسیا+فیلم

از حسرت گل کوچک در کوچه های بشاگرد تا سکوی قهرمانی آسیا+فیلم