مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 19:062018-06-18اقتصادي

انبار خودروهای داخلی احتکار شده را به روی مردم بگشایید


نماینده مردم ایلام در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور آورده است: انبارهای خودروهای داخلی احتکارشده را به روی مردم بگشایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سلام امینی در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور آورده است: با توجه به گرانی غیر مترقبه بازار خودرو و تضییع حقوق مصرف کنندگان، نسبت به بازگشت قیمت ها به روال عادی و گشودن انبارهای خودروهای احتکار شده دستور عاجل صادر کند.

در متن عضو کمسیون انرژی مجلس خطاب به رییس جمهور آمده است: همانگونه که استحضار دارید در طول چهار دهه از عمر جمهوری اسلامی تقریباً تمام مقدورات کشور در خدمت استقلال صنعتی و تولید داخلی قرار گرفت ، وام های کلان، یارانه ها، حمایت ها و پشتیبانی های مختلف مادی ومعنوی کشور در همین راستا هدفگذاری شد.

در ادامه این نامه تصریح شده است: مردم نیز با تعهد و حس میهن دوستی تمام مساعی خود را در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار گرفتند، هرچند اغلب تولید کالاهای کم کیفیت و بی کیفیت، آنان را آزرده خاطر و متضرر کرده است، اما همچنان در کنار صنعت و تولید وطنی ماندند به صورت ویژه مردم ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون از محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا و سایر تولیدکنندگان داخلی عملاً حمایت کرده اند تا چرخه صنعت داخلی به خوبی بچرخد و کار و کالای ایرانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار خودروهای داخلی احتکار شده را به روی مردم بگشایید

انبار خودروهای داخلی احتکار شده را به روی مردم بگشایید