مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 18:162018-06-18ورزشي

دنبال قهرمانی به هر قیمتی نیستیم/ توجه به جوانان سرلوحه کادر فنی باشد


رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: به هر قیمتی به دنبال قهرمانی یا کسب مقام نیستیم و می خواهیم شرافت مندانه به موفقیت برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاهرخ شهنازی در نشست خبری پیش از آغاز تمرینات تیم ذوب آهن به سرمربیگری نمازی اظهار داشت: روز های خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از سال گذشته تا کنون، باشگاه ذوب آهن به بخش مهمی از اهداف و استراتژی ها دست پیدا کرده است.

وی افزود: منصور یزدی زاده، رییس شرکت ذوب آهن نیز حمایت کامل از تیم را خواهد داشت و به این موضوع توجه ویژه ای دارد و حتی نقشه راه از باشگاه خواستار شد.

رییس هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: تیم فوتبال ذوب آهن پیشانی ورزش ذوب آهن بوده است اما به دنبال گسترش سایر رشته ها هستیم، به ذوب آهن عشق دارم و این عشق از بین نخواهد رفت، این مکتب ذوب آهن بوده که به ما ارزش داده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته قبل از انتخاب امیر قلعه نویی نیز برای انتخاب نمازی به جمع بندی رسیده بودیم اما شرایط باشگاه وضعیت دیگری را ایجاد کرد، البته از زحمات قلعه نویی نیز تشکر می کنم.

شهنازی تصریح کرد: ذوب آهن خوش استقبال و خوش بدرقه است و اگر کادر فنی سال گذشته به تیم رفیق و رقیب رفته اند همه چیز در آرامش است، بعضی مواقع این اتفاقات در کشور های دیگر حواشی زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال قهرمانی به هر قیمتی نیستیم/ توجه به جوانان سرلوحه کادر فنی باشد

دنبال قهرمانی به هر قیمتی نیستیم/ توجه به جوانان سرلوحه کادر فنی باشد