مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 18:052018-06-18ورزشي

ضیایی: تعدد مسابقه های مختلف توان مان برای تصمیم گیری را به چالش کشید


رییس فدراسیون والیبال با اشاره به سال پرترافیک والیبال گفت: کادر فنی تیم ملی ب تنها یک ماه فرصت دارد و همه آن چیزهایی هم که در این مدت می خواهد در اختیارش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ضیایی پس از بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرین های تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در این باره گفت: از حضور متولیان ورزش قهرمانی کشور به خاطر بازدید از تمرین های والیبال تشکر می کنم چرا که والیبال جزو اولین گروه هایی است که رییس کمیته ملی المپیک بازدید کرده است.

رییس فدراسیون والیبال درباره شرایط تیم ملی ب نیز اظهار کرد: تیمی که می بینید قسمتی از تیم ب است و با توجه به رویدادهای مهم و پشت سر همی در سال جاری پیش رو داریم توان مان برای گرفتن برخی تصمیم ها دچار چالش شد.

به نظر من اگر رقابت های قهرمانی جهان مقدم بر بازی های آسیایی بود خیلی بهتر و قدرتمندتر در بازی های آسیایی حضور پیدا می کردیم.

همه اهالی والیبال مطلعند که ارزش و اهمیت قهرمانی جهان بیشتر از بازی های آسیایی است و به همین خاطر مجبور شدیم که تیم ملی ب را تشکیل دهیم که متشکل از بازیکنان امید، جوان، نوجوان و بزرگسال است.

امیدواریم کادر فنی نیز با اضافه شدن تمامی نفرات هرچه سریع تر به لیست 14 نفره اش برسد تا بتوانیم از آبروی والیبال در آسیا دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیایی: تعدد مسابقه های مختلف توان مان برای تصمیم گیری را به چالش کشید

ضیایی: تعدد مسابقه های مختلف توان مان برای تصمیم گیری را به چالش کشید