مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 16:302018-06-18سياسي

امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضایی در استان یک سال پر کار و پر زحمت را سپری کرد، افزود: اطلاع رسانی بخش عمده ای از تلاش های هر سازمان است که باید فعالیت هایمان را به نحو مطلوب منعکس کنیم البته نحوه کار ما به گونه ای است که نمی توانیم همه آنها را به جهت محرمانه بودن منتشر کنیم.

وی اظهارکرد: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است و همین موضوع سبب شده ضمن اینکه افزایش جمعیت کیفری در سال گذشته نداشته ایم تکرار جرایم و حرفه ای عمل کردن مجرمین نتوانسته جمعیت کیفری را افزایش دهد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد همدلی، هماهنگی و رفاقت مجموعه شورای قضایی را ستود و خاطرنشان کرد: در مجموعه شورای قضایی استان هر مسئول قضایی و اداری مستقل است اما همه در حکم ید واحده هستند و هیچگونه تک روی صورت نمی گیرد و همه در جهت رفع برخی نارسایی های دیگر اعضا تلاش می کنند.

مزارعی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی تصریح کرد: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی برای انتشار و بازگو کردن فعالیت های قوه قضاییه است و در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است

امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است