مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 15:512018-06-18اجتماعي

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد جذب 41 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری


امسال ردیف جذب 24 هزار دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری 97 در دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و 17 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مهم ترین رکن دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان هستند، اظهار کرد: امسال ردیف جذب 24 هزار دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری 97 در دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و 17 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پیش بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان از بزرگ ترین و گسترده ترین دانشگاه های کشور است، گفت: دانشگاه فرهنگیان از سال 1390 با تجمیع مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد و دارای 98 واحد دانشگاهی در قالب 64 پردیس و 34 مرکز وابسته به پردیس است.

خنیفر مهم ترین هدف راه اندازی دانشگاه فرهنگیان را تأمین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش ذکر کرد و افزود: تربیت معلمان فرهیخته و نخبه کشور با استفاده از تأثیر فعالیت های تربیت بدنی بر غنی سازی اوقات فراغت، سلامت جسمی و روحی، اخلاق مداری و پویایی آنها با عنایت به الگوپذیری نسل های آینده از این گروه متخصص در جامعه اسلامی از جمله اهداف فعالیت این دانشگاه در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد جذب 41 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد جذب 41 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در سال جاری