مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 15:362018-06-18اقتصادي

آمادگی اندونزی برای تجارت با همدان/ در حوزه صنعت ایران را به چین ترجیح می دهیم


سفیر اندونزی در ایران از آمادگی برای تجارت اندونزی با ایران خبر داد و گفت: در حوزه صنعت و معدن با چین ارتباط داریم ولی اگر این ارتباط با ایران برقرار شود برای اندونزی نیز بهتر خواهد بود و نیازی به چین نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیم الدین اکتاوینو ظهر امروز در نشست مدیران و فعالان اقتصادی استان همدان اظهار کرد: در اتاق بازرگانی اندونزی میزی برای ایران تعریف شده و فعالان اقتصادی می توانند در نشست های تخصصی همتای خود را یافته و به نتایج دلخواه برسند.

وی با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میلادی گفت: اندونزی یکی از اعضای سازمان گردشگری است و در این رویداد جهانی خود را سهیم می داند.

سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه همدان با نام ابوعلی سینا نزد مردم اندونزی شناخته شده است، گفت: ایران را بیشتر از اینکه به عنوان صادرکننده گردو بشناسند به عنوان واردکننده گردو می شناسند.

وی نزدیک کردن اندونزی با ایران را هدف عمده این سفر اعلام کرد و افزود: این دیدار آغاز روابط دوستانه بین ملت های دو کشور است.

اکتاوینو با بیان اینکه ارتباطات اقتصادی و سرمایه گذاری است که از طرفین باقی می ماند، تصریح کرد: همدان نزد مردم اندونزی به سبب قرار گرفتن آرامگاه پزشک نامی کشور ابوعلی سینا و ظرفیت هایی که دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اندونزی برای تجارت با همدان/ در حوزه صنعت ایران را به چین ترجیح می دهیم

آمادگی اندونزی برای تجارت با همدان/ در حوزه صنعت ایران را به چین ترجیح می دهیم