مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 14:402018-06-18سياسي

تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه های سمنان


فرماندار شهرستان سمنان بر لزوم و ضرورت برخورد قانونی با تجاوز و تصرف غیر قانونی در بستر و حریم رودخانه های شهرستان سمنان تأکید کرد و گفت: اولولیت اول و مهم در این موضوع، - برخورد شدید با تجاوز و تصرفات غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه گل رودبار در شمال شهرستان سمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیدعباس دانایی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان برگزار شد، افزود: رودخانه گل رودبار به جهت اینکه یکی از منابع تأمین کننده آب شهرستان سمنان است بسیار حائز اهمیت است و در اولویت قرار دارد، متأسفانه در بستر و حریم این رودخانه تصرفات غیرقانونی انجام شده است.

وی ادامه داد: این تصرفات غیرقانونی و برداشت های غیرمجاز و اضافه برداشت های غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه گل رودبار، حق آبه برخی کشاورزان و اهالی مناطق پایین دست و خصوصاً شهرستان سمنان را تضییع کرده است، لذا شرکت آب منطقه ای سمنان با همکاری و تعامل نیروهای قضایی و انتظامی جهت رفع این تصرفات غیرقانونی اقدام خواهند کرد.

فرماندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه میزان آورد و آبدهی چشمه گل رودبار و رودخانه گل رودبار بسیار افت پیدا کرده است، از آب منطقه ای سمنان در خواست کرد این موضوع را نیز بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه های سمنان

تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه های سمنان